مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 21:102020-10-24سياسي

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 3 آبان ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی ایلام در دیدار با اعضای بسیج رسانه استان، نقش رسانه های استان ایلام را در تنویر افکار عمومی مهم دانست و اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در کنار وحدت و همدلی به شکل بارز و برجسته ای توسط رسانه های استان ایلام پیگیری می شود که نقش سازمان بسیج رسانه استان ایلام در آن غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به طرح مقابله با اراذل و اوباش، افزود: جلسات مختلفی با دادستانی و سایر مراجع قضایی در رابطه با این موضوع برگزار شده و آن جایی که اراذل و اوباش قدرت نمایی و به حریم خصوصی مردم تجاوز کنند، محکم برخورد خواهیم کرد.

پرداخت 55 میلیارد ریال تسهیلات یی بالغ بر پنجاه و پنج میلیارد ریال تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر و رسانه ایلام پرداخت شده است.

وی افزود: در مجموع، 686 فقره پرونده و بالغ بر 909 نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ایلام در سامانه کارا ثبت نام کرده اند.

برگزاری همایش ها و گردهمایی ها در ایلام ممنوع است  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست ستاد بحران استان ایلام ضمن انتقاد از تعداد زیاد افراد حاضر در جلسه، گفت: امروز مهم ترین موضوع بحران استان را عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام